dimecres, 11 de novembre del 2009

Nius de Carbassó






Aquests carbassons, em van fer gràcia quan els vaig veure a la verduleria i, tot seguit vaig pensar, a farsir-los! així doncs, que els vaig fer per l'endemà a la Laia i a l'Avi (el meu pare), per tal que trobessin alguna cosa diferent del dia a dia, doncs normalment, durant la setmana, mengen verdura i planxa o forn, tret del dia de llegum, doncs com tots tenim bona boca, aniríem agafant quilets i quilets i després ve la dieta absoluta.

INGREDIENTS:
Carbassó
pebrot verd
pebrot vermell
porro
ceba
ou
formatge

PREPARACIÓ:
Buidar amb cuidado el carbassó (jo ho vaig fer amb el culleró de fer boletes), sofregir el porro, el carbassó, la ceba i el pebrot. Una vegada està tot sofregit, omplir el carbassó, afegir un ou i formatge per sobre, tapar-ho i al forn 10 minuts.

És una cosa sencilla i curiosa de menjar, atès que sempre estem acostumats a menjar els carbassons d'una mida gran.
Que vagi de gust!

4 comentaris:

  1. Hola Carmen :El carbassons tenen un aspecte meravellós i la idea del farciment prendré nota .
    Jo els vaig omplir de brandada de bacallà, però els teus son forcà mes originals
    Salut Graciela

    ResponElimina
  2. Queda un plat molt vistós i original.. i amb la sopresa de l'ou mig cru a dins ha de ser boníssim!

    ResponElimina
  3. Gemma,
    Tens raó de l'ou mig cruet, en a mí pel meu gust en va quedar massa cuit, la propera vegada els treuré abans del forn. (el cruet és abans d'enfornar-lo)

    Graciela,
    Amb la brandada també han d'estar molt suaus i bons.

    ResponElimina
  4. tienen una pinta buenísima y supersaludable, además una presentación excepcional. UN BESO

    ResponElimina